OFERTA
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI

A. Reklamacja dostawy towaru

 

Reklamacje dotyczące niezgodności dostawy z fakturą lub zamówieniem oraz reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłki w transporcie muszą być zgłoszone przez Odbiorcę do firmy HERMON najpóźniej dzień po odbiorze towaru.

 

W przypadku reklamacji dostawy realizowanej za pośrednictwem spedytora ( uszkodzenie przesyłki), Odbiorca zobowiązany jest sporządzić adnotację na liście przewozowym oraz protokół szkody z udziałem kuriera firmy spedycyjnej i niezwłocznie  powiadomić  dział obsługi klienta

firmy HERMON tel. 032/412 0 412. Reklamacje nie spełniające podanej procedury nie będą uwzględniane.

 

POZOSTAŁE INFORMACJE NA TEMAT PROCEDURY ODBIORU PRZESYŁKI

 

B. Reklamacja zakupionego towaru

 

W celu zgłoszenia reklamacji, prosimy o uzupełnienie niniejszego formularza i odesłanie go razem z towarem na nasz adres.

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO